Buy Ticket To Our Events

This theme let you create and sell ticket to events using Woocommerce

Create Event Easily

Create events easily with U-event custom post quis nostrum exercitationem ullam corporis

Sell Event Ticket

You can sell tickets to your event using Woocommerce, it is so easy and so convenient

Create Courses

Use U-course custom post to create and manage and sell courses for your education business

Amazing Support

Support is free for customers. If you need help, please reach our support team via Ticksy system.

900-macbook-uni

Profesionales de la empresa AKTIOS GLOBAL IT SERVICES, S.L ofrecen una charla a nuestros alumnos

Esta semana Víctor Torti y Juan Antonio Franco profesionales de la empresa tecnológica Aktios han ofrecido una charla a nuestros alumnos del ciclo superior.

Emprender de la mano de la formación del I.E.S. Castillo de Luna

Viva Rota ha realizado una grabación del nuevo aula de emprendimiento de nuestro centro, aula enfocada a incentivar al alumnado a trabajar en equipo para buscar nuevas soluciones de negocio.